меню
08.08.2025

Зі світлом понад 170 тисяч клієнтів: енергетики ДТЕК Київські регіональні електромережі завершили відновлення основної мережі після негоди

6 серпня Київщину накрила сильна негода: грози, зливи та пориви вітру спричинили масові аварійні відключення електроенергії. Фахівці ДТЕК Київські регіональні електромережі працювали у посиленому режимі, аби якнайшвидше повернути світло мешканцям області. Станом на зараз енергетики завершили відновлення мереж середньої напруги, пошкоджених унаслідок негоди.

zi-svitlom-ponad-170-tisyach-kliyentiv-energetiki-dtek-kijivski-regionalni-elektromerezhi-zavershili-vidnovlennya-osnovnoji-merezhi-pislya-negodi-1

Електропостачання повернули для понад 170 тисяч клієнтів. За цей час енергетики відремонтували 210 повітряних ліній 10 кВ та заживили 4892 трансформаторні підстанції. 

Роботи тривають: фахівці вже перейшли до роботи з точковими заявками на лініях 0.4 кВ, які зазнали ушкоджень від стихії, щоб якомога швидше заживити оселі. Також усуваються окремі пошкодження, не пов’язані з негодою. 

Енергетики роблять усе можливе, щоб якнайшвидше повернути світло в кожну домівку. 

Дізнатися про причини відключення світла і терміни його відновлення можна через чат-бот у Viber та Telegram. 

Повідомити нам про відсутність світла можна через зручні дистанційні сервіси: 

  • приватні повідомлення на офіційній сторінці компанії у Facebook; 

  • кол-центр 38 (067/099/093) 495 70 40, стаціонарний телефон (044)4590740.

зв'яжіться з нами