Зі світлом понад 170 тисяч клієнтів: енергетики ДТЕК Київські регіональні електромережі завершили відновлення основної мережі після негоди
6 серпня Київщину накрила сильна негода: грози, зливи та пориви вітру спричинили масові аварійні відключення електроенергії. Фахівці ДТЕК Київські регіональні електромережі працювали у посиленому режимі, аби якнайшвидше повернути світло мешканцям області. Станом на зараз енергетики завершили відновлення мереж середньої напруги, пошкоджених унаслідок негоди.

Електропостачання повернули для понад 170 тисяч клієнтів. За цей час енергетики відремонтували 210 повітряних ліній 10 кВ та заживили 4892 трансформаторні підстанції.
Роботи тривають: фахівці вже перейшли до роботи з точковими заявками на лініях 0.4 кВ, які зазнали ушкоджень від стихії, щоб якомога швидше заживити оселі. Також усуваються окремі пошкодження, не пов’язані з негодою.
Енергетики роблять усе можливе, щоб якнайшвидше повернути світло в кожну домівку.
Дізнатися про причини відключення світла і терміни його відновлення можна через чат-бот у Viber та Telegram.
Повідомити нам про відсутність світла можна через зручні дистанційні сервіси:
-
офіційний сайт компанії — кнопка «Повідомте нам про відсутність електроенергії» — https://www.dtek-krem.com.ua/ua/shutdowns;
-
приватні повідомлення на офіційній сторінці компанії у Facebook;
-
кол-центр 38 (067/099/093) 495 70 40, стаціонарний телефон (044)4590740.