Центр розгляду скарг
Центр розгляду скарг
Центр розгляду скарг розглядає звернення заявників з вимогою про поновлення прав та захист законних інтересів, порушених рішеннями, діями (бездіяльністю) оператора системи розподілу.
-
Загальний порядок дій учасників роздрібного ринку електричної енергії при розгляді звернень
-
Загальний порядок дій учасників роздрібного ринку електричної енергії при розгляді скарг
-
Дії заявника у разі незгоди з отриманою відповіддю за результатами розгляду скарги
Дії заявника у разі незгоди з отриманою відповіддю за результатами розгляду скарги (згідно з Постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року N 312 Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії):
8.3.18. Якщо споживач не згоден з рішенням, прийнятим за його зверненням/скаргою/претензією, він може оскаржити таке рішення шляхом звернення протягом 1 року з моменту його прийняття до Регулятора або енергетичного омбудсмена. Пропущений з поважної причини строк оскарження рішення може бути поновлений органом чи посадовою особою, що розглядає скаргу.
Контакти
- Адреса:04136 м. Київ, вул. Стеценка, 1-А
- Телефон:+38 (044) 459 07 40
- E-mail: krem@dtek.com
Режим роботи
- Графік роботи:з 8:00 до 17:00 (у п'ятницю до 15:45). Вихідні – субота та неділя
- Перерва: обідня перерва з 12:00 до 12:45