Зі світлом 350 тисяч клієнтів: енергетики ДТЕК Київські регіональні електромережі завершили відновлення основної мережі після негоди
Із 28 по 30 липня Київщину накривала хвиля нестійкої погоди: грозові фронти, сильні дощі та пориви вітру неодноразово спричиняли аварійні відключення електроенергії. Щойно енергетики повертали світло мешканцям, як негода накривала регіон знову, завдаючи нових пошкоджень.

Основна причина аварій — падіння дерев і гілок на повітряні лінії. За цей період фахівці ДТЕК Київські регіональні електромережі працювали у посиленому режимі, аби якнайшвидше повернути світло в оселі мешканців.
Наразі енергетики завершили відновлення мереж середнього класу напруги, пошкоджені через негоду. За три доби фахівці повернули електропостачання для понад 350 тисяч родин області. За цей час відремонтували 362 повітряних ліній 10кВ та заживили 1847 трансформаторні підстанції.
Фахівці перейшли до роботи з точковими заявками, а також усувають пошкодження, що не пов’язані з негодою.
Дізнатися про причини відключення світла і терміни його відновлення можна через чат-бот у Viber та Telegram.
Повідомити нам про відсутність світла можна через зручні дистанційні сервіси:
-
офіційний сайт компанії — кнопка «Повідомте нам про відсутність електроенергії» — https://www.dtek-krem.com.ua/ua/shutdowns;
-
приватні повідомлення на офіційній сторінці компанії у Facebook;
-
кол-центр 38 (067/099/093) 495 70 40, стаціонарний телефон (044)4590740.
Наші фахівці працюють 24/7, аби якнайшвидше повернути світло в кожну оселю та на кожне підприємство.